Björnstorps Idrottsförening
Löpning

Tävlingar

Välj i menyn för det lopp du vill se mer information om. Under respektive tävling finner du även arkiverade resultat.

Information angående registrering av deltagande vid Björnstorps IF arrangemang

Genom anmälan godtar du att ditt namn registreras och offentliggörs i start- och resultatlistor samt att bilder och filmer som tas under våra arrangemang kan komma att användas i annonser för kommande arrangemang och på vår hemsida.

Genom anmälan godkänner du att start- och resultatlistor publiceras på Internet.

Genom anmälan godkänner du att Björnstorps IF får skicka information om framtida tävlings-arrangemang till dig. Dina registrerade uppgifter kommer inte att överlämnas till ”tredje part”, t ex Björnstorps IF:s sponsorer.

De deltagare som inte godkänner detta förfarande ombeds att kontakta oss på epost info@bjornstorpsif.se

Malmö Indoor
Målgång M35 3000 m, Malmö Indoor 2019

Inomhustävlingar för veteraner (även seniorer och motionärer i löpgrenarna)

Grenar:  400 m, 3000 m, höjdhopp och kula.

3000m är DM för seniorer, MS och KS.

Samtliga grenar är Veteran Disktriktsmästerskap i Skåne.

Plats: Atleticum, Malmö

3000 m ingår dessutom som deltävling i Skånes Veteran Cup.

Skrylleloppet
10, 5 och 3 km

Loppet går i varierande skogsterräng kring Skryllegården som ligger mellan Södra Sandby och Dalby. Banorna är förlagda till Skrylleområdets motionsspår. Underlaget är grus. 10 km-slingan har lite backar på slutet.

Seedningslopp för Lidingöloppet. Enda i Skåne!
Skrylle Challenge
26 km, 13 km och ca 1 km (barn/ungdom).

En backig bana kring Skrylle som besöker varierande miljöer - en fantastisk naturupplevelse!