Björnstorps Idrottsförening
Skidor
Kontakt

Vi bedriver våra träningar med utångspunkt från vår klubbstuga vid Skrylle mellan Södra Sandby och Dalby.

Om du inte tränat med oss tidigare är du självklart välkommen att ta kontakt med någon enligt informationen nedan eller att dyka upp på våra träningar. Det är helt ok att komma på en eller två träningar för att prova på om du gillar vårt upplägg innan du erlägger medlemsavgift. Varför inte komplettera skidträningen med löpträning inom vår löpsektion?

Kontaktinformation - Skidsektionen

För träningar och övergripande frågor kontakta Pär Olsson -  mail eller telefon (0702886703).

För hemsida och Facebook: Pär Olsson - mail.

Skidsektionens klubbkollektion: Pär Olsson - (mail) eller Eva Hjort Wirtén (mail)