Björnstorps Idrottsförening
Motion, träning & tävling för alla

Ett stort tack till alla vänliga personer och företag som på något sätt ställer upp och stöder vår verksamhet. Alla pengar går direkt till verksamheten. Hos oss jobbar alla utan betalning och den lön vi får är att njuta av vår fina gemenskap. Man kan stödja föreningen på många sätt. Bland annat genom att:

Bli stödmedlem

Att vara stödmedlem är att direkt stötta vår verksamhet. Läs mer om stödmedlemskapet här.

BingoLotto

Våra medlemmar har möjlighet att stödja klubben genom att prenumerera på BingoLotter. Detta medför att du får lotterna hemskickade till dig, samt att du betalar dom direkt till BingoLotto (klubben får en ersättning för varje såld lott). Du får även påminnelse vid vinst samt deltar i extra vinstdragning. Du behöver endast prenumerera för 4 veckor eller så länge du själv vill.

Enklaste sättet att prenumerera är att anmäla dig på www.bingolotto.se. Glöm inte att uppge att du vill stödja Björnstorps IF (vårt kundnr är 25001754). Har du några frågor eller problem med prenumeration, hör av dig till Sven på tel 046-85001 så hjälper han dig.

Tack vare alla medlammar som har köpt BingoLotter och därmed stöttat klubbens verksamhet har vi haft möjligheten att hjälpa våra duktiga ungdomar att komma iväg på tävlingar utanför Skånes gränser, t ex USM, Världsungdomsspelen i Göteborg och Lidingöloppet.

Frågor om Bingolotter klicka här »
Rätta lotten, klicka här »

Annonsera

Till exempel här på hemsidan, i inbjudan till våra tävlingar, i resultatlistor för våra tävlingar m.m. Kontakta oss för mer information om annonsering.

Övrigt

Alternativen är många. Kontakta oss gärna om du är intresserad av att stödja oss på något sätt. Du kanske själv har någon idé, där både du och vi kan få glädje av resultatet. Vi är öppna för alla förslag.